BLOG WARS - Det börjar lukta walk over här...

I Borlänge vid grabbens dator 09.22 - onsdag

Jag börjar misstänka att grabben viker sig i Blog Wars snart - om han inte redan gjort det vill säga. Han har hotat med en hämnd men att den inte går att sjösätta riktigt än - jag tror dock att killen håller på att fega ur. Jag är själv helt övertygad om att jag och mina medkombattanter (syster1 & syster2 och Serendipity) kommer gå segrande ur denna strid och vill bara hälsa till grabben att han likaväl kan lägga ner nu...

Peace out!

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Pyttsan, här tänker jag minsann inte fega ur. Du får väl se när jag behagar sjösätta min hämnd. Rekvisitan är redan införskaffad och nu väntar jag bara på rätt tillfälle... Watch your back. =)

För övrigt tycker jag det är fegt med medkobattanter! Förresten, är det betoning på TANTER där eller? =)

2007-04-18 @ 09:42:22
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Nähä! Det menar du inte? Så Vito var ingen medkombattant då, eller Ernst och mafiosoimperiet? Nähä... okej då förstår jag!

Du vet inte vilka risker du utsätter dig för genom att insinuera att dina motståndare skulle vara tanter - vänta du bara!

2007-04-18 @ 10:05:37
URL: http://addi83.blogg.se
Postat av: Pär

Stackars Vito ja, han vilar upp sig på hemlig ort den stackaren. Nja, tror knappast att de kan räknas som medkombattanter. Snarare legoknektar. Those bastards var dyra i drift och var bara ute efter min plånbok. Det där låter förresten som någon annan jag känner... =)

2007-04-18 @ 13:04:05
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: syster1 & syster2

Jaså du kallar oss tanter och legoknektar:P Ja du ska nog allt få se va som händer när man kallar oss för såna saker gubbe illa...;) vem vet vad som vätar runt hörnet....:P

2007-04-18 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0