BLOG WARS - It's Time To Play The Game

I Borlänge vid grabbens dator 15.32 - tisdag

Han är ond! Alltigenom ond!

Fick detta sms för en liten stund sedan: "Hämnden är ljuv! Du har nämligen utsatts för kidnappning! Du ska ha lämnat walk over i bloggkriget senast klockan sex i kväll om du vill återse din dyrbara tingest! Se min blogg för mer information."


Detta har uppenbarligen skett under förmiddagen helt utan min vetskap. Grabben har i maskopi med de där två håriga tofflorna och Ernst stulit den tingest som jag brukar mest i min vardag - min MP3-spelare!

Hämnden blir hård, skoningslös och brutal. Kan inte säga det bättre än Motorhead:

It's time to play the game...
Time to play the game! hahaha


It's all about the game and how you play it.
All about control and if you can take it.
All about your debt and if you can pay it.
It's all about pain and who's gonna make it.


I am the game, you don't wanna play me.
I am control, no way you can change me.
I am heavy debt, no way you can pay me.
I am the pain and I know you can't take me.


Look over your shoulder, ready to run.
Like a good little bitch, from a smokin gun.
I am the game and I make the rules.
So move on out here and die like a fool.
Try to figure out what my moods gonna be.
Come on over sucker, why don't you ask me?
Don't you forget that the price you can pay
Cause I am the game and I want to play....


It's time to play the game...

(Motorhead - Hammered (2002) - THE GAME

Nu sätts hjulen i rullning!

\m/

Kommentarer
Postat av: lillesyster

Hähä:PBra text de där du;)

2007-04-24 @ 16:36:23
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: Pär

Hmm, och nu skulle jag få stora skälvan menar du? Nja, gäspar snarare här på jobbet. Och skulle du vara lika elak som du brukar, så har jag en del annat planerat som hämnd... =)

Du har fortfarande drygt en timme och tio minuter på dig att lämna walk over och återse din kära mp3-spelare.

2007-04-24 @ 16:47:46
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Pär: No Way! Let's play the game! Ingen WO här inte! Jag vet nog vad du har för planer... Kan snoka jag;) Du skulle bara våga!

2007-04-24 @ 17:26:54
URL: http://addi83.blogg.se
Postat av: Pär

Vadå för planer? Jag är ju oskyldig som en liten lammunge, precis som vanligt... =)

2007-04-24 @ 17:48:59
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Lillesyster! Jag tycker det klockrent beskriver vad det är vi håller på med. Jag gillar speciellt den här delen:
"I am the game, you don't wanna play me.
I am control, no way you can change me.
I am heavy debt, no way you can pay me.
I am the pain and I know you can't take me."
Om han inte begriper nu, när ska han då göra det?

2007-04-25 @ 01:36:23
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0