BLOG WARS: Lyckades förhindra ful kapning av bloggen

I Borlänge vid grabbens dator 03.03 - natten mot torsdag


Försvann från datorn för en kort stund bara för att komma tillbaka och upptäcka att min inte så ärade motståndare här i Blog Wars hade postat ett inlägg från mig här i bloggen där det stod att jag lämnade walk over! Hmm, vad säger vi om detta? Känns som om grabben börjar bli lite väl desperat nu?

Desutom har han gömt Vito och Miguel (maffiatofflorna)... Han börjar bli lite skraj nu tror jag. Det är bra! Ska gå och lägga mig nu... Men jag hör Ernst ropa att han är törstig - det är nog bäst att ge honom lite Pepsi Max så att han inte torkar ut helt.



Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0