BLOG WARS - Revenge of the Sith

I Borlänge vid grabbens dator 09.41 - söndag


Grabbens senaste inlägg i Blog Wars var ganska magstarkt och krävde givetvis omedelbar hämnd... Hjärtat klappar för Leksand och så ska det givetvis vara. Hoppas grabben som håller på Djurgården börjar inse det nu också... För övrigt har hans kära Vito spenderat natten i all ensamhet på mitt jobb - hoppas han inte är mörkrädd...


Grabbens bil4
Behövs det verkligen någon bildtext här?

Grabbens bil3
Grabbens bil...

Grabbens bil2
Riktigt snyggt om jag får säga det själv...

Grabbens bil1
Hoppas han låter dekorationerna sitta kvar nu...


Bråttom till jobbet... Ha en bra dag på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Först Vito, sen Ernst och sen Vito igen. Och nu ger du dig på min bil också!? Hur ska jag kontra den här gången? Har en ruskigt elak hämnd på gång, men jag överväger om det inte är säkrast för husfriden att jag undviker att sjösätta den...

2007-04-15 @ 12:09:14
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Det låter som en alldeles utmärkt idé - att låta bli alltså=) Jag är inte elak på något vis, jag anser mig varit mycket snäll som förgyllde din bil inatt;) Nu väntar jag bara på att du lämnar walk over inom en snar framtid...

2007-04-15 @ 20:50:57
URL: http://addi83.blogg.se
Postat av: Z.....n

Tycker att det är väldigt trevligt att se min kompis bil fick lite riktiga dekaler. Hoppas han har det kvar på bilen.

2007-04-16 @ 18:51:46
URL: http://xibra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0