BLOG WARS - Vulgar Display of Power...

I Borlänge vid grabbens dator 17.31 - tisdag

Grabben kunde inte ens vänta tills det att klockan var slagen innan han publicerade detta inlägg. Det är väl i och för sig lika bra - han insåg väl att han inte kan få mig att lämna walk over. För det, mina kära vänner, KOMMER ALDRIG ATT SKE!

"So give them blood, blood, gallons of the stuff!
Give them all that they can drink and it will never be enough.
So give them blood, blood, blood.
Grab a glass because there's going to be a flood!"
My Chemical Romance - The Black Parade (2006) - BLOOD


Detta är läget nu här hemma i grabbens lägenhet:

Lite kallt kanske?
Frukter är väl inte känsliga för kyla - eller?

Fore domen
Ångrar han sin respektlöshet mot undertecknad?

Vulgar Display of Power
En hälsning till grabben - lämna walk over!


Det här är inte det sista Ni hör från mig vad gäller Blog Wars, om inte annat så annonserar jag stort här när grabben nu viker sig!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0