Dinosauriefredag och ovanligt lugn lördag...

I Borlänge vid grabbens dator 01.58 - natten mot söndag


Ikväll har det varit lugnt. Jobbade till klockan 22.00, åkte hem till grabben och vi tog en promenad ner till ett sådant däringa snabbmatställe. Hur snabbt det gick vet jag i och för sig inte. Var borta i över en timme i alla fall.

Igår blev det helt oplanerat utgång med mina partypolare och grabben - var på ett sådant där dinosaurieställe (där man som snart 24-åring fortfarande känner sig ung - och igår även som en av de snyggaste på stället). Min vän och tillika partypolare sa: "Här är ju till och med du snygg Lelle!". Det kändes värmande att höra...

Nu ska jag plåga grabben igenom Vanilla Sky (2001) med Tom Cruise i huvudrollen. Nej, skämt åsido så är det faktiskt en av de bättre filmerna jag sett och det är inte för huvudrollsinnehavaren, tro det eller ej...

Vad gäller Blog Wars så har grabben roat sig kungligt med min MP3-spelare unde kvällen, men vi får väl se vem som får sista ordet där...

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0