En pudelrockare med poplugg och dålig karaktär...

I Borlänge vid grabbens dator 03:17 - natten mot måndag

Har nu sett på filmen The Darwin Awards ganska ovanlig komedi med vissa poänger. Hade för övrigt inte tänkt att blogga något mer idag (inatt) men jag har lite svårt att varva ner så det blir ett inlägg med klagomål på min hemska frisyr...

Jag måste säga att det är frågan om jag någonsin varit så missnöjd när jag kommit från frisören som denna gång. Klippte mig i tisdags om jag minns rätt. Såg väl hyffsad ut när jag kom hem men det blir värre för varje dag som går. Tyckte att jag såg lite ut som min mormor i håret tidigare i veckan men nu ser jag som en pudelrockare med poplugg varenda morgon (ingenting mot pudelrockare i och för sig), det var inte riktigt så jag tänkt mig. Ja, ja det växer ju ut säger alla, och visst gör det väl det men jag vill verkligen inte se ut så här!

Har varit hemma hos min kompis på Soltorg ikväll när grabben var på innebandy. Vi såg på Saw 3 som jag tyckte fick godkänt i alla fall och givetvis så visade vi prov på vår enastående karaktär genom att trycka tre påsar popcorn på mindre än en halvtimme. Sen mådde vi båda som vi förtjänade.

Vi "bytte" även lite musik med varandra - sitter just nu och lyssnar på Lars Winnerbäcks demoskiva - Risajkling och det låter som en ny Winnerbäckfavorit. Annars lyssnar jag gärna på Söndermarken och Rusningstrafik som är två gamla favoritalbum. Jag är dock inte ett av Winnerbäcks största fans - jag är mer av en periodare, ibland blir det mycket och sedan går det långa perioder helt utan vissångaren. Sedan ska väl tilläggas att det inte är den musikgenre som jag uppskattar mest - det är, om Ni inte redan förstått det, mestadels rock och hårdrock som gäller för mig.

Vad gäller Blog Wars så väntar jag bara på att grabben ska lämna walk over (för att jag skulle göra det finns inte på kartan). Tar gärna emot idéer på nya upptåg om Ni har några...

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova - om jag kan...

Godnatt på Er (igen)!

\m/

Kommentarer
Postat av: Kristin

Woho, en delseger! :) Fast jag måste erkänna att det har varit ganska roande att läsa om era strapatser! Men ni kanske kommer på ngt nytt så småningom. Eller så kommer Vito tillbaks med hela familjen från Italien, torde ju bli intressant!

2007-04-16 @ 10:59:55
URL: http://serendipity77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0