Katastrof på bild...

I Leksand hos fotografen 15.54 - tisdag


Blev helt plötsligt görlös en liten stund här på jobbet då min chef fick en plåtning innan han hunnit sätta mig i arbete. Ska fota körkortsbild på någon. När han ändå hade ateljén iordningställd för detta bad jag honom ta en bild på mig utifall att jag skulle "tappa" bort mitt körkort inom en snar framtid... Men herregud säger jag bara! Jag blir ju inte klok på bild, men det vet Ni kära läsare som följt Blog Wars redan - det har ju grabben visat med mer än önskvärd tydlighet...

Dessutom måste det bli skärpning med vad jag stoppar i mig här framöver... Är ju rund som en fotboll i ansiktet! Det är i och för sig delvis beroende på kortisonet som jag måste äta för min sjukdom. Jag har nog nämnt det tidigare här i bloggen men kan ju säga det igen för de som missat det. Jag har en sjukdom som heter Addison som innebär att jag måste ersätta det kroppsegna kortisolet med kortison för att hålla blodtryck och vätskebalans i kroppen. Men fotbolls-looken kan inte helt och hållet skyllas på medicineringen och ett par - tre - fyra - fem kilo skulle det väl inte skada att förlora...

Nu är chefen åter och jag ska arbeta vidare!

Ha en trevlig afton!

\m/


Kommentarer
Postat av: Pär

Och fotbollar som är så fina... =)

2007-04-18 @ 09:40:00
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0