Lelle listar: Bra filmer som bör ses...

I Borlänge vid grabbens dator 09.32 - torsdag


Tänkte här rekommendera några filmer som jag haft stort utbyte av. Vill dock varna Er kära bloggläsare för att jag har lite speciell filmsmak och ingen av dessa filmer är något ni vill slänga er på soffan och se en söndag när ni är bakis och har svårt att fokusera...

* The Butterfly Effect - 2004
* Donnie Darko - 2004
* Dancer In the Dark - 2000
* Eternal Sunshine of the Spotless Mind - 2004
* The Jacket - 2005
* The Passion of the Christ - 2004
* Eyes Wide Shut - 1999
* Vanilla Sky - 2001
* Mississippi brinner - 1988
* Experimentet (das Experiment) - 2001


Till Er läsare som hade hoppats på några tips till soffan på söndag kan jag lite snabbt kanske rekommendera dessa filmer (med överhängande risk för att jag har konstig humor):

* Garden State - 2004
* Wayne's World -
1991
* Blues Brothers - 1980
* Station Agent - 2003
* Borat - 2006

Nu ska jag pysa upp till mina hemtrakter en sväng men det kan ju hända att det dyker upp något mer inlägg under dagen. Det har varit illavarslande lugnt på Blog Wars-fronten...

Ha en bra dag!

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Snarare lugnet före stormen vad gäller Blogg Wars. =) Förresten, våra uppgifter går i sär om vad som hände i natt, kolla min blogg.

2007-04-19 @ 10:37:56
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lillesyster

Nog har du märklig smak,när du gillar filmer allt;)

2007-04-19 @ 11:34:24
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: Lelle

Pär: mhm, har just kommenterat det i din blogg... Men vi är inte så våldsamt förtjusta i bloggkapningar här och det vet både du och jag att det var exakt det du gjorde...

Lillesyster: Haha, jo, jag vet - har hört det förr och därför känns det bäst att varna er stackars läsare lite extra. Skulle t.ex. aldrig rekommendera dessa på jobbet...

2007-04-19 @ 16:32:02
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0