Listor är underskattade...

I Borlänge vid grabbens dator 23.43 - måndag

Köpte mig ett hederligt gammalt anteckningsblock förra veckan. Anledningen till detta var att jag vill skona grabbens hårddisk från all dessa "komma-ihåg- och måste-göras-listor" som jag i vanliga fyller skrivbordet på min dator med. Jag gillar att göra listor - de hjälper till att hålla struktur på vardagen. Listor är underskattade!

Andra saker som är underskattade:

* Solglasögon - de gör så man slipper bli bländad och orkar man inte sminka sig när man ska ut en sväng så är det ingen som ser hur eländig man ser ut där bakom.

* TV-serien Scrubs - Haha, jag kan inte sluta skratta! Det är ju precis sådana här sjuka tankar man har!

* Matrix-trilogin - Den ställer alla de viktiga existensiella frågorna. Tar Du det röda eller blå pillret?


* Mönstrade strumpor - Vad livar inte upp vardagen som ett par strumpor med rosa elefanter på?

* Skadeglädje - Den enda sanna glädjen...

* Kaffe & Pepsi Max - Det är två drycker som i kombination med en cigg gör att du orkar med vad du nu än gör en stund till. (Är för övrigt inne på sjätte koppen kaffe idag och minst lika många glas Pepsi Max).

Överskattade saker:

* Simpsons
- Doh?

* Fotboll - Men herregud, det händer ju ingenting! Det är skillnad med hockey...

* Försvenskningar av engelska ord - Exempelvis: Mejl, tajming och fejk...


* "Lagom är bäst" - Varför då? Mycket av allt ska det vara!

solglasogon
Solglasögon är underskattade...
Det här är de som jag redan lyckats
släpa med mig till grabbens lya...


Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Syster 1 och syster 2

Jo vissa saker kan vi väl hålla med om på dina listor:P..Andra inte:P

2007-04-24 @ 12:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0