Märkt av helgen...

I Borlänge vid grabbens dator 13.04 - måndag

Ja, i lördags var det ju fest hos min arbetskamrat som fyllde 25. Det var lite stelt i början men det lossnade ganska snabbt och jag hade riktigt roligt. Fick sedan skjuts ner på stan och gick på Bolanche - kan väl säga som så att jag dansade(!) - eller nja, försökte dansa i alla fall. För de som känner mig vet att innan jag äntrar ett dansgolv fått ganska mycket alkohol i mig...

För att knyta an till rubriken så ska jag försöka förklara vad som hände - så gott det går i alla fall... Föremålet för vårt firande och jag stod i baren och jag minns inte riktigt vad som hände men helt plötsligt biter hon mig i armen! Jag kunde inte vara sämre och bet tillbaka! Hon bet ganska hårt och efter att hon släppt sitt krampaktigta grepp med sina käkar gjorde det fortfarande ont... Så jag bet henne igen och hon hugger tag i andra armen på mig. Grabben uttryckte det ungefär så här igår: "Först står man vid baren och så vänder man  sig bort någon sekund och när man tittar tillbaka så står de och biter varandra!".

Vaknade igår morse och undrade varför jag var så öm på armen - tittade dit och såg detta:

krogbiten
Mindre bekvämt om vi säger så...


Efter detta påhopp gick jag och grabben till pizzerian där han och hans vänner brukar käka sin fyllepizza och gjorde just det... Sedan gick vi hem och jag somnade helt ovaggad.

Det var lördagkvällens bravader det.

Ha en bra dag!

\m/

Kommentarer
Postat av: syster2

Jadu va ska man säga..:S Alkoholens underbara värld...Den där tjejen verka inte särkilt snäll tycker ja. Man kan ju hoppas att hon ångrar sig nu...Märket såg ju riktigt otäckt ut:S stackare.=/ Hoppas det försvinner snart. Men ganska kul kommentar av grabben...:P hehe

2007-04-23 @ 14:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0