Nu har jag nog skrämt grabben rejält...

I Borlänge vid grabbens dator 13.56 - lördag

Råkade få en släng av shoppingmani (igen!) i förrgår. Grabben nämnde att han ville ha ett nytt sängbord och jag hittade ett som jag visade för honom och som han godkände. Sedemera så åkte jag och köpte det när han var på fotbollsträning. Väl i affären så hittade jag lite andra saker som jag tyckte skulle passa i hans lägenhet... Dessa inhandlade jag också, dock utan att kolla med grabben om det var okej. Så i torsdags kväll möblerade och dekorerade jag om lite hemma hos honom...

Hmm, ja, jag undrar vad han tänker egentligen? Igår hade vi varit tillsammans i sex veckor och jag har redan bytt ut en del av hans saker. Hoppas jag inte skrämmer iväg honom - jag har ju en tendens att gå på lite hårt ibland om jag får någonting för mig. Hur som helst tog jag före- och efterbilder så Ni bloggläsare kan se hur det blev. Själv har grabben inte sagt så mycket - han är väl chockad stackarn!

sang fore


sang efter


vardagsrummet fore


vardagsrummet efter


Det var så det blev... Har sagt till honom att han får ändra tillbaka om han vill, men i skrivande stund har han inte gjort det i alla fall. Kanske tyckte han det blev bra? Eller så kanske han bara har gett upp?

Ikväll ska vi på 25-årsfest hos en jobbarkompis till mig.
Sedan blir det väl någon form av utgång kan jag tänka mig. Det som står närmast på agendan är att pysa iväg till Kupolen och se om vi kan hitta någon födelsedagspresent till henne.

Ha en skön lördag!

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Ska du inte nämna hur mycket av sakerna på mitt bord på "Före-bilden" som du släpat in? =) Är ju en ansenlig mängd liksom...

2007-04-21 @ 15:16:58
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0