Ny frisyr och Lost...

I Borlänge vid grabbens dator 01.39 - natten mot onsdag

Ja, inte har det hänt så mycket sedan jag skrev sist. Var upp till grabbens föräldrar och käkade påskmat igår. Sedan fortsatte vi hem till Insjön och käkade på pizzerian med syster och syster2. Kvällen avslutades hos min käre far hemma i Leksand - kom inte tillbaka till Borlänge förrän 23.30 igår kväll. Idag har jag ordnat layouten på en inbjudan till en väns 40-årsfest som går av stapeln i början av juni. Varit och klippt mig (det behövdes verkligen) men jag vet inte om jag är så nöjd med resultatet... Tycker jag är ganska lik min mormor(!) i håret.

Jag sitter här och skriver medan grabben ser på reprisen av förra veckans avsnitt av Lost. Har aldrig förstått mig på den där serien. Kanske är det bara brist på engagemang. Han är uppenbarligen ganska fast i alla fall - det är stört omöjligt att få kontakt med honom.

Nu är flygstolarna till Rom bokade och betalda!
Ska bli så fantastiskt kul att komma iväg, och allra helst när man får så trevligt ressällskap. Hoppas att det inte dyker upp något som sätter käppar i hjulet bara - kan i alla fall inte komma på något just nu.

Det känns lite grann som om jag tappat stinget här i bloggen.
Vet inte vad jag ska skriva om längre. Kan ju förstås alltid skriva om hur lycklig jag är över att ha träffat grabben=) För det känns riktigt bra - kunde inte ha haft mer tur.

Ähh! Nu lyckades jag spilla ut ett glas Pepsi Max över grabbens fot, toffel och vardagsrumsmatta!
Han satt och halvnickade framför TV:n men fick ett ganska abrupt uppvaknande. Stackarn blev väl klarvaken och han som ska upp till jobbet om fem timmar. Satt i mina egna tankar här framför datorn och undrade vad jag skulle skriva om härnäst samtidigt som jag och lyssnade på texten till Mötley Crüe's Bitterpill.

Nu ska jag väl gå och försöka sova jag med, då jag planerar att gå upp tidigt imorgon och ringa några samtal så att det inte blir något strul när vi ska åka till Rom. Sedan blir det eftermiddags/kvällsjobb uppe Leksand hos fotografen.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0