6 månader = Ikea och fotboll...

Hemma i Borlänge vid Pärs dator 23.40 - tisdag


Till helgen är jag ledig, vi är faktiskt lediga samtidigt båda två. Då drar vi till Gävle, på lördag efter ett möte som jag tänkt vara med i på nätet pyser vi. Pär släpper av mig vid Ikea i Valbo (förhoppningsvis tillsammans med hans kreditkort) och fortsätter själv till någon sådan där annan sportfanatiker för att se på någon fotbollsmatch som är jäääättteeviiiiktig...

Sedan blir vi nog kvar i Gävle över natten och tar oss en kik på stan. På söndagen hade jag tänkt att åter besöka Ikea men då i sällskap med min kära sambo, han kommer inte undan (fast gudarna ska veta att han gör sitt bästa).

Anledningen till resan är att vi vill göra någonting tillsammans(?!) för att fira att vi den 9 september varit tillsammans i sex månader. Gävle passade bra då vi faktiskt kan dra nytta av ett besök på Ikea eftersom, som jag tidigare skrivit, flyttar en trappa upp till en tvåa i början av oktober. Hade Pärs mamma fått  bestämma hade vi nog hamnat i Säffle istället. Det var i alla fall det förslag hon hade när vi annonserade att vi tänkte åka till Rom i maj. Något i stil med:

- Till Rom? Vad är det för fel på Säffle då?


Nej, nu ska jag gå och lägga mig, hade tänkt komma upp och iväg till jobbet i tid imorgon. Idag har jag var hemma och haft ont i halsen, mindre kul...

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Hrmpf, ser du ingen skillnad på min mor och min arbetskamrat eller? Du kanske borde få synen undersökt... =)

2007-08-29 @ 09:02:51
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0