Jag kan inte förlora...

Hemma i Borlänge vid min dator 01.53  - natten mot torsdag

Den senaste tiden har det spelats en del Trivial Pursuit här i lägenheten. Pär har anklagat mig för diverse elakheter och roat sig på min bekostnad. Han menar att jag är en dålig förlorare och jag menar att det vet han ingenting om eftersom jag aldrig förlorat. Dessutom kan jag tillägga att det inte är roligt att spela mot någon som gjort det till sitt "mission in life" att plugga på alla frågorna och så vidare...

Sista tärningen har nog inte rullat i  den är disskussionen ännu...

Bye Bye

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Dålig förlorare var det ja... ;)
Och vad menar du egentligen med att "sista tärningen har nog inte rullat"? Obegripligt ju! Hehe.

2007-08-23 @ 09:56:58
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0