Mycket vill ha mer...

Hemma i Borlänge vid Pärs dator 23.06 - tisdag

Sitter i soffan och har problem. Ginza har CD- och DVD-rea, massa skivor och filmer för 49 kronor styck. Har under kvällens gång bläddrat igenom kategorierna pop/rock/punk och hårdrock. Notan hamnade på knappt 1500 kronor... Nu har jag bantat i kundvagnen men ligger fortfarande på nästan 500 spänn. Jag vill verkligen inte ta bort några fler, men jag har egentligen inte råd - hur sjutton ska jag göra?

Just nu finns i kundvagnen skivor med:

Black Label Society
Blue Öyster Cult
Fountains of Wayne
Incubus


och DVD:erna:

Minority Report
Glen Killing i Manegen
(hela tv-serien)
+ någon present och julklapp

Tror jag ska sova på saken...

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0