Skadeglädje - den enda sanna glädjen

Min kära sambo har under den senaste veckan skrivit ett par inlägg om ett specifikt trafikljus här i stan, Oflyt med ljusen och Läser kommunen bloggen?. Det hela går ut på att detta trafikljus hånar honom genom att ständigt lysa rött oavsett när på dygnet eller från vilket håll han kommer. Nu senast var han mycket glad åt det faktum att trafikljuset var borttaget och han kunde köra på utan att bli hindrad.

Men den enda sanna glädjen är som bekant skadeglädjen. Idag när jag åkte till jobbet var det åter på plats och givetvis lyste det grönt och gav mig fri passage.

Mohahahahaha...

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Men när jag åkte hem i kväll är jag rätt säker på att det bara fanns trafikljus i den ena riktningen. Och för den delen så fick jag gränt ljus direkt! Fast hade jag cyklat hade jag garanterat fått rött... ;)

2007-08-31 @ 00:28:56
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Om vi säger som så att det fanns då trafikljus där när jag åkte hem från jobbet för drygt två timmar sedan... Önsketänkande kanske?

2007-08-31 @ 00:42:54
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0