Utan mobil försmäktar jag...

I mitten av juli köpte jag en ny mobil, en Sony Ericsson w610i. Supersnygg, vettig och framförallt - en musikmobil. MP3-spelaren är numera förpassad att samla damm någonstans, jag vet faktiskt inte riktigt var den är.

Det är dock ett litet problem, det går inte att prata i den. Ibland förlorar jag allt ljud och ibland är det de jag talar med som inte hör mig. Ska lämna in den på tisdag, det kan ta en till en och en halv vecka innan den åter är i min ägo. Sedan jag köpte telefonen har jag talat sammanlagt 28 timmar 52 minuter och 51 sekunder, skickat 133 sms och surfat cirka 30mb.

Hjälp! Vad ska jag göra? Jag får väl ta och ladda upp min gamla SE z520i med bara halvt fungerande display...

Här i bloggen verkar i-landsproblemen bara hagla nu för tiden...

\m/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0