Utmaning i bilder...

Hemma i Borlänge vid min dator 00.07 - natten mot torsdag

Jag antar härmed Mats Strandbergs utmaning. Rolig och lite annorlunda. Here we go:

REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar".

1. Vilket år är du född?
u1

2. Hur definierar du din sexuella läggning?
u2

3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?
u3

4. Och din sämsta?
u4

5. Vad söker du hos en partner?
u5

6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?
u6

7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?
u7

8. Vilken kändis är hetast enligt dig?
u8

9. Vad gör dig avtänd?
u9

10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?
u11

11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?
u10

12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?
u12

Sådär, då var det avklarat, vissa bilder är nog lite mer intressanta än andra, det tyckte jag med, speciellt svaret på fråga två och elva. När det gäller fråga ett så är det bara att konstatera att jag är uråldrig.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Kristin, smygsurfar på jobbet....

LOL, det här bara måste jag testa!! :D Du, du kanske kan smyga in på Rusta och köpa en jalusi åt mig? :)

2007-08-30 @ 10:37:50
Postat av: Lillesyster

Hahah???åå du är min syster?:S...:O

2007-08-30 @ 22:58:11
Postat av: Lelle

Kristin: Jag ser fram emot att kika på dina svar... Jag vet inte riktigt när det skulle vara, åker till jobbet innan de öppnar imorgon, då blir det nog nästa vecka någon gång...
-
Lillesyster: Undrar just hur dina resultat hade sett ut;P

2007-08-31 @ 00:45:14
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0