Anti-helg...

Hemma i Borlänge vid min dator 14.17 - måndag

I helgen har jag varit på riktigt anti-humör, är fortfarande på anti-humör. Känner mig anti mot allting, negativ - bläää.

Det bottnar nog i att folk har semester, har helgledigt och jag jobbar - helg som veckodag. Jag vill också ha en dag ledigt, hinna noppa ögonbrynen, orka raka benen, skanna de där bilderna till min käre far, installera drivrutinerna till mobilen på datorn, sortera igenom mapparna med foton, tvätta, hinna läsa andras bloggar och så vidare...

Sen skulle det ju inte vara fel att vara helt ledig en dag, att bara slappa, men det kan jag väl titta i stjärnorna efter (muttrar några fula ord).

Missförstå mig rätt jag trivs bra med mina jobb och imorgon får jag åka upp till Leksand och arbeta med bilder igen, det ser jag fram emot.
Nu är det för övrigt bara en vecka kvar till semester och Classic Car Week. Jobbar på videon ikväll, hos fotografen tisdag till fredag och är tillbaka på videon  lördag och söndag kväll, men sen....

Hojt!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0