Dildon Sven och några till...

Hemma i Borlänge vid min dator 00.57 - natten mot fredag

Har just plockat ur den överlägset sjukaste blandskivan jag någonsin bränt ur min dator. På tisdag åker vi upp till Classic Car Week i Rättvik och då behöver man ju lite musik som passar att festa till. Nu kanske denna var att ta i i överkant?

Skivan innehåller låtar som:

Dildon Sven (min käre far heter för övrigt Sven)
För Fet För Ett Fuck
4 Sekunder (låter bli att utveckla det...)
Mahnamahna
Kalv med två huvuden
(hur tänker man när man skriver en sådan låt?)
...och många fler.

Till min pappa som också ska upp till Rättvik har jag beställt en tröja av en kompis som gör profilkläder. Svart t-shirt med texten "Jag är dildon Sven, jag vill va´ din bäste vän". Jag hoppas att han tänker använda den, men han har humor så det blir nog inga problem.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Sönnta

med lite tur så kanske vi ses där..

2007-07-28 @ 11:44:11
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Lelle

Sönnta: Det hoppas jag! Vore skoj att festa lite med "mellanbrorsan". Ha det gott! // Lelle

2007-07-29 @ 02:54:49
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0