I varje fall...

Hemma i Borlänge vid min dator 16.13 - fredag

Nu ska jag och dra och jobba i varje fall. Jag kan ju säga att jag i varje fall är inne på trettonde dagen av tjugotre i streck. I varje fall så slutar jag klockan 22.00 ikväll och då kanske det blir något mer blogginlägg från mig.

Det har varit lite stressigt på sistone så jag har missat att blogga om en del viktiga händelser. Syster1 har i varje fall äntligen börjat blogga på smul4n och även Syster2 bloggar på lillamor90.

I varje fall tillägnas det här inlägget till mästaren och missbrukaren av uttrycket "i varje fall" - Pär med andra ord.

Jodå-så-att...

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Skulle jag missbruka uttrycket "I varje fall"? Det va det värsta jag har hört, i varje fall så vitt jag kommer ihåg. Men jag håller i varje fall på att leta på några nya uttryck att använda i stället. Och har kommit på ett par i varje fall. Nu ska jag börja jobba, i varje fall...

2007-07-23 @ 08:34:51
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0