Imorgon avpolleteras min Z520i

Hemma i Borlänge vid min dator 01.58 - natten mot onsdag

Imorgon kommer nog min nya telefon! Den är välkommen av många anledningar. Till att börja med så tappade jag mitt nuvarande störningsmoment i betonggolvet på ÖB i våras och halva displayen drog ner rullgardinen. Det har varit intressant att läsa sms på sistone då jag fått gissa mig till vad folk skriver. För det andra så är det en Sony Ericsson w610i (w som i walkman) det vill säga, jag slipper släpa på mp3-spelare och dylik musikutrustning för jämnan. Nu har jag alltid musiken med mig.

Sedan skadar jag det ju inte heller att den är snygg. Kom i skrivande stund på att den nog matchar den här bloggen ganska bra. Sen ska det även gå att bildblogga med den men jag vet inte om det bara är med Blogger. Det visar sig...

w610i Plush Orange
Bild: Pricerunner.se

Nej nu ska jag gå och sova. Kom hem från jobbet vid 23.30 ikväll och ska vara tillbaks vid 10.00 imorgon.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Jaha så såg den ut..:P..Snygg!!

2007-07-18 @ 14:00:48
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: Lelle

Jepp, jag vet=D

2007-07-19 @ 21:56:20
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0