Karatefylla...

Hemma i Borlänge vid min dator 15.41 - lördag

Igår var det som jag skrev i förra inlägget fredagen den trettonde. Jo-då-så-att... Ingenting gick som planerat, kändes som alla icke-världsliga makter motarbetade mig. Den ende som gjorde vad han lovat var Bacchus, full blev jag i alla fall - karatefull... Jag, F1 och F2 gick lös - ganska friskt ska erkännas - på Pärs whiskey som han köpte när vi var i Rom.

Sedan hamnade vi på stället där man känner sig ung ända till man är 40+ skulle jag tro. F1 blev bra berusad, jag har känt honom i sex år snart och nog aldrig sett honom så full som igår... Med tanke på att vi drack ikapp på Pärs whiskey kan jag själv inte ha varit så långt efter.

Nu ska jag snart ner och jobba och jag lär nog använda apostlahästarna idag då jag inte är säker på att jag borde köra bil. Vi hade tänkt att vi skulle ta en öl idag också men jag tror faktiskt inte att det blir så för min del, jag orkar inte vara bakis imorgon med. Det blir lite slitigt framöver, är inte ledig förrän 30 juli nästa gång och när mitt skift är över imorgon kväll kommer jag ha jobbat över femtio timmar den här veckan. Kanske inte så konstigt att whiskeyn tog igår?

Ha det bra så länge och hoppas Ni får en kul lördagkväll!

\m/


Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Heheh..Jo då så att;)..Jobba inte ihjäl dig bara sis..:S

2007-07-14 @ 21:40:59
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: Sönnta

Alltid kul med whiskey;)
jobba inte ihjäl dig bara...

2007-07-15 @ 14:17:12
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0