Krogen på 30 minuter...

Hemma i Borlänge vid min dator 02.15 - natten mot söndag

Först och främst måste jag plocka ur linserna. Det svider i mina ögon. Vänta lite...

Nu är jag tillbaka - snygg i glasögon, träningsbyxor och "krog-toppen". Har som Ni vid det här laget redan begripit varit ut på stan en sväng. Pär fick för sig att han skulle ut med sina kompisar och ta "en öl" och då kände jag att jag med gott samvete kunde ställa upp på F2 när F1 inte skulle ut ikväll. Så här hemma i lägenheten har jag och några kompisar haft förfest.

Vid fem i halv två kom jag och F2 på att insläppet stängde om fem minuter och i princip sprang hela vägen ner på krogen. Vi hann in och F2 fick ragg i princip omgående av en riktigt söt tjej, så jag höll mig i bakgrunden och snackade med en kompis till oss, drack en Smirnoff Ice och tackade nej till att dansa sista dansen med ett antal män (gubbar) minst dubbelt så gamla som jag. Sedan sade jag adjö till F2 och knatade hemöver samtidigt  som jag talade med F1 på telefonen som var i mina hemtrakter - Leksand med andra ord.

Nu jag kom hem var Pär hemma. Jag har dock inte sett så mycket av honom, han har barrikaderat sig på "hemlighuset" och jag antar att det blev mer än "en öl" ikväll...

Nej, nu ger jag upp i vilket fall, vi har faktiskt tvättid halv elva imorgon.

Ha det gott och godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0