Men säg något då!

Hemma i Borlänge vid min dator 19.44 - söndag

Åhhh! Jag får panik, blir vansinnig, lessnar ur eller välj själv...
 
Varför ringer man till någon för att bara vara tyst i andra änden när personen svarar? Nu har jag rest mig fyra gånger ur fåtöljen och gått till telefonen och svarat med mitt namn, med mitt och Pärs nam och bara lyft på luren och varit tyst och allt jag får är någon som inte säger ett pip i andra änden.

Jag är en ganska nyfiken person, och vill ju givetvis veta vem det är som inte säger något. Kanske är det någon snäll själ som insett att jag är förslappad och behöver motion genom att springa till telefonen?

 Nu ringde det just igen men jag bryr mig inte om att lyfta luren längre...

Ha det så länge!

\m/

Kommentarer
Postat av: lillesyster

Okej:PNog för att du skulle behöva motion allt syster...xD

2007-07-10 @ 13:27:12
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: lillesyster

Nu har jag skrivigt första inlägget i min blogg..så titta och var stolt över din lillasyster..:D

2007-07-10 @ 21:23:43
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: Syster 2

Ja de undrar jag oxå.Varför man ringer och sen lägger på bara.. Men såg att det var ett tag sen du postat detta inlägg så hoppas du vet vem det var nu=)... Hoppas förresten oxå att vi kan ta en fika snart. För du har kanske en något försenad födelsedags present att ta emot av mig och din kära syster=)..Men ha de bra/ kramar

2007-07-12 @ 23:26:39
URL: http://lillamor90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0