Platt som en frisbee...

Hemma i Borlänge vid min dator 16.08 - fredag

Jag och Pär talade igår vid läggdags om de gigantiska nattfjärilarna som besökte oss för några nätter sedan, varpå följande konversation utspelar sig:

Pär (med ett stor leende): Förresten, vet du vad jag såg när jag gick till jobbet idag?
Jag: Nej?
Pär (med ett om möjligt ännu större leende): En överkörd igelkott!
Jag: Jaha. Du är verkligen ond som ser så glad ut över en död igelkott.
Pär (skrattar): Ja, men den var ju alldeles platt. Den såg ut som en frisbee ungefär!

Peace out!

\m/

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du skulle ju ha flippat ur om du var med på Universeum i Gbg. Där snackar vi fjärilar stora som dasslock, fritt flygande! Hehe.

2007-07-20 @ 23:16:33
Postat av: Lillesyster

Näee stackas igelkott:(

2007-07-22 @ 17:23:05
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: Pär

Ähh, så mycket log jag inte, och för den delen så gick jag inte, jag cyklade till jobbet... Men det såg fortfarande rätt kul ut. =)

2007-07-23 @ 08:35:57
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0