Våffla+sex och tamiflu...

Hemma i Borlänge vid min dator 16.08 - måndag

Jag har precis som Pär en tjänst där man kan se hur folk kommit in på ens blogg. Förutom de som gått direkt till min blogg (skrivit in adressen i adressfältet) eller klickat sig in via någon bloggportal eller annan blogg brukar det vara folk som kommer till min blogg efter att de sökt på "bakom mina solglasögon" på google.

För någon dag sedan hade jag dock två besökare som sökt på något helt annat: "våffla+sex" och "tamiflu". Jag vet inte vad som är underligast egentligen? Så vitt jag vet har jag varken bloggat om våfflor och sex eller fågelinfluensavaccinet Tamiflu.

Det intressanta är att för inte så länge sedan var det någon som sökt på "en riktig våffla" och hamnat i Pärs blogg. Men han äter ju åtminstone våfflor till skillnad från mig.

Underligt det där med sökmotorer...

Nu pyser jag till jobbet!

\m/

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej hej.
kan inte sluta skratta sen jag läste detta inlägg. Våffla+sex? Borde kanske gråta istället med tanke på vilka vridna människor med våffel-fantasier som går här ibland oss . Eller är våffel-sex något nytt o spännande? jag lämnar mysteriet att vila, men mkt trevlig blogg du har. Kram på dig /ylva

2007-07-25 @ 00:14:47
URL: http://www.ylvaaas.blogg.se
Postat av: Lelle

Hej Ylva. Jo, nog var det lite speciellt allt... Kanske ska föreslå det där med våfflor och sex för min käre sambo få se vad jag får för reaktion.
-
Vill också påpeka att din kommentar här i bloggen var den 150:e *firar lite*.
-
Ha det så bra. Kramar//Lelle

2007-07-25 @ 01:32:08
URL: http://addi83.blogg.se
Postat av: Pär

Sökte på "våffla" i din blogg och hittade en träff i detta inlägg. Så då vet du varifrån den mystiska våfflan kommer. Frågan återstår dock om vad det är för "sex" du bloggat om... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0