BLOG WARS: Men var tog Vito och Sonny vägen?

I Borlänge vid min dator 01.23 - natten mot onsdag

Nu undrar jag (och kanske Ni också?) var maffiatofflorna tog vägen egentligen? Det var några veckor sedan Xibra knallade ut genom lägenhetsdörren och sade sig vara min allierade i kampen mot Pär och Mafiosoimperiet. De sista ord som hördes innan dörren slog igen var "BLOG WARS 2.0"...

Ja, men vad hände sedan då? Jag vet faktiskt inte, det har nu varit väldigt tyst från min allierade och jag börjar nästan (men bara nästan) sakna de där håriga, cigarrökande italienarna. Nej du Xibra, nu får det lov att bli ordning på torpet! Blog Wars kan inte stanna av helt... Walk over är det definitivt inte frågan om.

Nu ska jag gå och sova och drömma om tortyr och andra effektiva sätt att utveckla kampen mellan de båda lägren här i lägenheten i Borlänge.

The War Is Not Over Until I Say It's Over


\m/


Kommentarer
Postat av: erica

Borlänge .. hmm, är det där sveriges bästa äventyrsbad ligger? för isf har jag varit där :P haha.

2007-06-27 @ 01:50:59
URL: http://aspelut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0