Bloggen fyller 100 inlägg

I Borlänge vid min dator 02.46 - natten mot fredag

I och med det här inlägget fyller "bakom mina solglasögon" hundra inlägg! Detta har firats under kvällen med Bailey's, Gin & Tonic, Cube och Gräddkolashots. I skrivande stund är alltså undertacknad bloggare lite smått berusad, men det får man vara vid ett jubileum som detta anser jag...

För övrigt har Peace & Love-festivalen dragit igång på allvar och gäster har anlänt från Insjön (min syster) och Tranås (Pärs kompisar). Imorgon kommer den sista deltagaren att ansluta från Norrköping.

Som vanligt så blev det mer alkohol och mindre musikakter till beskådning än vad som var planerat från start. Lillesyster och jag såg i alla fall hela Backyard Babieskonserten (undertecknad erkänner att hon dregglade lite extra när Dregen tog av sig till bar överkropp - Pär får ursäkta...). I övrigt såg vi någon låt med Dia Psalma och halva konserten med det polska metalbandet Vader som var riktigt bra. När den konserten var slut gick vi för att leta reda på de övriga som befann sig på Melody Club och fick på så vis höra fyra låtar med dem också.

Kvällen avslutades med langos för min del och våffla för Pärs, samt en snabb uppvisning av mig för Pärs kusin som bevistar festivalen som första pommes frites-försäljerska. Imorgon ryktas det om en shoppingdag och det har jag väl aldrig någonsin tackat nej till?

Rocka vidare kära läsare!

\m/

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej men usch, Dregen har ju gubbmage!

2007-06-29 @ 23:20:50
URL: http://tjafs.blogg.se
Postat av: Lelle

Det må så vara, men Dregen är rock personifierad=)

2007-06-30 @ 16:19:47
URL: http://addi83.blogg.se
Postat av: Lillesyster

Hehe är du säker på att bandet inte hette väder?:P..Eller hur var med de där nu då syrran;)

2007-06-30 @ 17:48:52
URL: http://smul4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0