Det blir aldrig som man tänkt sig...

I Borlänge vid min dator 17.18 - lördag

Varför planerar man att se så många band och så har man tur om man hunnit se hälften... Missade Mando Diao, Neverstore och Kalle Baah men såg i alla fall Miss Li, Di Leva (definitivt oplanerat och inte så vidare bra heller) och Alice Cooper, som var lite platt tycker jag. Såg i och för sig sista låten med Mando men då fick man ju bara mer ångest för att man missat dem, det var riktigt bra röj framme vid scenen.

Igår anslöt sista gästen från Norrköping och inatt klämde vi ihop oss sex personer här, men det funkar ganska bra. Jag och en av tjejerna tillbringade dagen igår på Kupolen och några nya tröjor blev det, trots att ekonomin egentligen inte tillåter...

Ikväll är tanken att det ska bli Bob Log III, Winnerbäck som gör en oannonserad spelning (och dessutom krockar med Borlängebandet Sugarplum Fairy) och helt klart Hanoi Rocks. Tänkte försöka smita iväg och se Blindside om det finns något hål någonstans...

Jag har druckit en mängd alkohol den här helgen som säkert motsvarar en normalpersons årsförbrukning och jag är inte helt säker på att jag var nykter när jag vaknade i morse. Det är som det är och festival är det bara en gång per år här i Borlänge.

Rock on!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0