Förlåt mig bloggläsare...

I Borlänge vid min dator 23.49 - onsdag

Jag är så vansinnigt trött att jag inte orkar blogga idag. Har försökt komponera ett inlägg i ämnet nyfikenhet och vilka för och nackdelar det finns med att vara nyfiken av naturen. Tidigare har jag alltid hävdat att nyfikenhet och kunskapssökande är egenskaper som enbart är positiva, men nu är jag inte så säker längre. Dock är bara mina funderingar i någon form av förstadie och det verker uppenbarligen helt omöjligt att få ner dem på pränt. Jag ber därför att få återkomma med mina funderingar så småningom...

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Jag tror att nyfikenhet bara är positivt men följderna kan bli desto värre

2007-06-22 @ 11:19:21
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0