Ingenting kan väcka mig...

I Borlänge vid grabbens dator 05.24 - natten mot tisdag

Ja, nu kan ju rubriken verka lite underlig - jag har ju fortfarande inte gått och lagt mig. Jag har idag bytt ringsignal på mitt mobilalarm som ringer minst en gång varje morgon - alltid klockan 08.00 (medicintime) och ofta någon mer gång någon timme senare. Min stackars pojkvän får numera damp varje gång han hör Nickelback's How You Remind Me, detta kan jag kanske i och för sig förstå, låten är ju bra men får man lov att lyssna på den på repeat från en mobiltelefon med taskig högtalare varje morgon så kanske den blir lite tjatig...

Själv är jag inte ett dugg trött på låten men det kanske har sin förklaring i att jag inte vaknar av i princip någonting på morgnarna utan det är Pär som vaknar av min telefon för att sedan ruska liv i mig. Någon natt förra veckan stod VH1 på i bakgrunden och jag märkte att Pär reagerade direkt på en låt de börjar spela. Själv funderade jag en bra stund innan jag kom på att det var just How You Remind Me som spelades, jag trodde seriöst att han skulle få slag när jag sa att jag inte kände igen låten med en gång. Numera har jag i alla fall en ny signal Good Charlotte's The Anthem, den är väl i och för sig inte så jättebra men å andra sidan så gör det ingenting om den blir lite uttjatad. Ska bli intressant att se om jag vaknar av den om några timmar. Kan väl säga att oddsen för att det skulle hända är skyhöga.

För övrig kan jag inte för mitt liv begripa varför Pär blev sur när jag sa att jag ville ha Magus Ugglas 4 Sekunder som ringsignal när han ringer till mig...

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0