Koffeinets fantastiska egenskaper

I Borlänge vid grabbens dator 13.28 - söndag

Nej, kanske dricker man för mycket kaffe egentligen. Har börjat komma till det stadie där jag är omöjlig att umgås med förrän jag fått dagens första koffeindos. Idag är kaffet dock ett mirakelmedel för mig, två dagars festande kändes en aning i kroppen i morse (läs tidig eftermiddag).

Enligt Wikipedia så finns det någonting som heter koffeinism vilket beskrivs så här:

Koffeinism, ett kemiskt beroende av koffein, som är en vanebildande drog, som bl.a. finns i kaffe, te och cola.


Vad gör det mig till då? Koffeinist?


espresso


Ännu ett inlägg vars existensberättigande kan ifrågasättas...

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0