Lakrits vs Sura godisar

I Borlänge vid min dator 03.03 - natten mot tisdag

Följande konversation utspelade sig hos min (kill)kompis på Soltorg tidigare ikväll:

Vi kommer in på vad som är riktigt vidrigt att äta, minns tyvärr inte riktigt hur...

Jag: Pär avskyr ananas, nästan lika mycket som han hatar lakrits.
Tjejkompis: Men laktrits ska ju stimulera sexlusten.
Jag: Jaha...
Killkompis(med viss ironi i rösten): Och Lelle, du som bara äter sura godisar, det har väl Pär aldrig märkt av?

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Kristin

Yeah, well.. Kändes som det var lika bra att få ur sig allt det där direkt, när jag ändå fått upp rytmen. ;-) Men jag skrev ju ett gulligt inlägg om min skogspromenad innan! *S*
ps. Brun idag! ds.

2007-06-20 @ 08:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0