Miss Li var gårdagens bästa...

I Borlänge vid min dator 17.34 - lördag


En öl senare måste jag ju bara nämna Miss Li's spelning i Liljekvistska parken igår. Klockan var sex på kvällen och solen tittade fram på en för tillfället klarblå himmel. Solglasögonen satt på plats och själv befann jag mig några rader från scenen. Trångt och varmt, solglasögonen immade igen på insidan och var tvugna att flytta upp på huvudet, ljudet var uruselt men stämningen på topp.

Gillar verlkligen Miss Li - hon har attityd och en skön stil. Helt klart gårdagens bästa spelning. Tyvärr så är var det på festivalens överlägset sämsta scen, med några meter fram till scenkanten så var det trots det inte förrän vid näst sista låten som jag för första gången fick en skymt av Miss Li själv. Trist som sjutton, men man fick ju dansa lite istället då...

Strax dags för nästa öl...

\m/

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Japp..Miss Li äger;)..Men som sagt dåligt ljud och scenen var värdelös..=(

2007-06-30 @ 17:52:19
URL: http://smul4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0