Askalas - smått pinsamt...

I Borlänge vid grabbens dator 03.23 - natten till lördag

Har just kommit hem från S2 där jag såg Ebba Gold ta hem deltävlingen i SM för Tribute-band och därmed gå vidare till semifinal. De fem bästa banden därifrån kommer sedan tävla om första vinsten nere på Sweden Rock Festival i sommar. Önskar dem alla lycka till och sänder en extra tanke till deras basist Peter G. som rockar fett=)

Druckit alldeles för mycket alkohol ikväll kan meddelas - om det inte redan märkts på inlägget? Aja, började på stammis-stället i Leksand - farsan betalade - och gratis är väl aldrig fel... Blev någon irish coffee och ett par glas vin redan där och efter det så har jag liksom tappat räkningen(!)...

Jaha, då har tidningen landat på grabbens hallmatta, och grabben har sett mig minst sagt "askalas" för första gången (smått pinsamt) - får väl se om man är avpolleterad imorgon då...

Nej, nu ska jag ägna mig åt grabben här så han inte lessnar ur helt...

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0