Ikeamöbler och samtal med ett ex på MSN

I Insjön hos en kompis 03.12 - natten mot onsdag

Jaha... då ska man börja blogga då!

Jag kastar Er direkt in i handlingen:

Är kvar hos min väninna än, kom igår... tänkte åka hem idag - blev inte så. Men vi har kul här på våra sammanträden=) Har skruvat ikeamöbler i två dagar - men idag har jag faktiskt skruvat också! Monterat ihop en lådhurts till ett skrivbord (det tog sin lilla tid) och monterat ihop en soffa... Tror min väninna blev nöjd i alla fall, själv har hon inte riktigt tålamodet för sådana saker.

Nu pratar hon med sitt ex på telefonen... undrar hur det går??? Själv gör jag detsamma fast på MSN... Ibland är det svårt att släppa taget helt - konstigt egentligen, det finns ju oftast en anledning till att det tar slut, men det är skrämmande hur fort man glömmer de dåliga sidorna eller händelserna...

Sitter och diskuterar med honom om huruvida det är rätt eller fel att utnyttja andras svagheter... Jag menar att det är typiskt killar och han menar att det spelar ingen roll - vi tjejer är precis likadana. Och ja, han har nog en poäng där i alla fall... Ville jag verkligen någonting gällande vad som helst så skulle jag också ta tillfället i akt om en öppning gavs...

Nu har hon pratat klart... vet inte om jag blev klokare när hon berättade vad de sagt... Det där får hon fundera ut själv - precis som jag lär fundera ut vad jag vill med allt.

Nä, nu blir det nog ett glas Pepsi Max till och sedan ett försök att somna... Om det går. Började ju prata allvar med killen på MSN, klockan är över tre på natten - kanske inte bästa tiden på dygnet att prata allvar på?

Hur som helst - Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för spelregler. =)

2007-03-08 @ 00:07:06
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0