Kväll på krogen i trevligt sällskap

I Borlänge - Soltorg - vid en kompis dator 04.08 - natten till söndag

Ja, utgång blev det i alla fall - Bolanche som vanligt, fast ändå inte riktigt som vanligt... Hade nämligen mycket trevligt sällskap hela kvällen av en fin grabb - han som jag fikade med igår. Jobbade till 22.00, sen bar det av hem till en vän på förfest, fick ett och annat sms under kvällen från han jag fikade med. Visste att han skulle vara på Bolanche - jag har nog aldrig stressat på så mycket för att komma ner på stan någon gång(!). Drack ett par öl på förfesten och ett par gin och tonic på krogen - ganska lugnt med andra ord.

Mycket gangsfolk var det ute också, många man inte sett sedan gymnasietiden. Efter krogen blev det pizza och cola light med fortsatt samma trevliga sällskap. Nu sitter jag här och lyssnar till min väns grannar som har efterfest - klagar dock inte - är välkomna över vi också om vi har lust. Men jag är trött och borde verkligen sova och min vän sov som ett barn redan när jag klampade in genom dörren och i största välmening hoppade upp på sängkanten och drog en snabbresumé över kvällen.

Imorgon blir det förhoppningsvis en fika med den trevliga och fina grabben=)

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0