Lunch, middag och fika...

I Borlänge vid grabbens dator 01.51 - natten mot tisdag

Har varit och käkat lunch med en kompis som varit hemma i Dalarna över helgen - tjatade väl sönder hans stackars öron om min fin också... Trevligt att ses i alla fall, blir inte så ofta nu för tiden. Var sedan ner och hälsade på min väninna på hennes jobb och fördrev tiden till grabben slutade. Tog sedan en promenad runt stan och gick upp till en av hans kompisar och dennes flickvän och tiggde fika. Var sedan med dem på Broken Dreams och åt oss riktigt mätta. Jag och grabben åt kyckling medan det andra paret åt de mest bisarra räktostadas jag någonsin sett - hade nog kunnat föda en hel by!

Gick sedan hem och har inte gjort så mycket mer. Myst lite med pojken bara, är så glad att jag träffat honom - trots att han är djurgårdare och allt;) Nu ska jag försöka sova lite, ska upp till Leksand imorgon och jobba hos fotografen och betala min käre faders räkningar (han har inte riktigt lärt sig det där med Internetbanken än) och sedan ska jag nog printa ut en revisionsberättelse till fartygsföreningen. Nu börjar båtsäsongen närma sig, ser fram emot den mycket - var ju sjuk hela förra sommaren så då blev det inte så mycket båtåka.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0