Osocialt tvättsällskap och ett par kilo för mycket...

I Borlänge vid grabbens dator 18.59 - torsdag

Jag får be om ursäkt till de trogna läsarna av bloggen för mitt bristande engagemang på sistone. Har i och för sig inte gjort så mycket de senaste dagarna men ändå har jag inte riktigt hunnit skriva något. Har varit uppe i Leksand hos fotografen och jobbat tisdag och onsdag - det är riktigt roligt måste jag återigen säga. Idag har jag varit på min väninnas jobb och druckit kaffe och pratat av mig lite - är nog ganska tråkig att lyssna på för mina stackars vänner - talar ju bara om en viss grabb hela tiden.

Åt lunch med grabben på kina, vilket helt spolierade mina försök att starta ett nytt nyttigare liv idag... Dessutom blev det inte bättre när en av mina vänner som också var och besökte min väninnas jobb frågade vad som hade hänt med min kropp då han tyckte den var lite större nu än när han såg mig sist(!) - hmm, vad glad jag blev. Jaja, det kan vara bra att höra innan det har gått utför alldeles för långt.

I måndags så visade jag den där dokumentären som jag tycker är så rolig för pojken men jag tror inte att han såg humorn i det hela... Jaja, man kan ju inte tycka lika om allt. Ikväll blir det kanske Torsk på Tallinn - den tycker vi båda är kul i alla fall. Var ett tag sedan jag såg den nu - ganska tragisk historia.

Nu håller grabben på och tvättar samtidigt som han lagar middag till oss. Har börjat bli standard att vara tvättsällskap nuförtiden. Jag är väl i och för sig inte så social just nu. Sitter här framför datorn med mp3-spelaren på och slänger ett halvt öga på herrarnas friåkningsprogram i konståknings-VM. Har inte lyssnat så mycket på musik på sistone så nu börjar den abstinensen komma fram. Var ett tag sedan jag lyssnade på giganterna Mötley Crüe - så nu försöker jag ta igen det och det med råge.

Som sagt har det inte hänt så mycket, allt känns bra och så vidare... Lovar att jag återkommer när jag har något vettigt att berätta.

Ha det gott!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0