Shoppingmani och en lögnare till grabb...

I Borlänge vid grabbens dator 23.44 - Måndag

Nu har jag så smått börjat piggna på efter lördagens intag av alkohol. Var ganska trött och seg igår - vaknade till att börja med inte förrän klockan två, sedan blev det pizza till kombinerad frukost, lunch och middag. Pojken var på kvällskvisten iväg och jagade en liten vit boll med hål i (det skulle då vara innebandy han spelade) och jag var upp till min vän på Soltorg och drack kopiösa mängder med Pepsi Max. Senare på kvällen bestämde jag mig för att hämnas på grabben då han varit mycket besvärlig och i allra största grad fabricerat lögner om LIF kvällen innan då vi kommit hem från krogen. Nu måste erkännas att jag uppenbarligen är alldeles för snäll, då jag inte klarade av att vara så ond mot honom som han förtjänat, men vem vet, kanske hornen växer ut på mig och jag kommer på ett rättvist straff så småningom? Några förslag?

Hur är det med Syster då? Ja, talade lite snabbt med henne igår och fick känslan av att det var lite bättre under söndagen än lördagskvällen i alla fall. Det är jag glad för. Annars har det väl inte hänt så mycket - försökte se på Ice Age 2 igår men jag var för trött och slocknade i soffan, och till saken hör ju att jag uppenbarligen är en notorisk snarkare... Jaja, lite får han väl stå ut med?

Idag har jag hunnit med en hel del. Hälsat på en kompis på hennes jobb, fikat med en annan kompis, shoppat skor, film och böcker för femtonhundra pix. Nu på kvällningen har jag varit uppe hos min vän på Soltorg och sett på film, ätit salta pinnar och druckit Pepsi Max. Nu ska pojken och jag titta på en gammal dokumentär från SVT i underhållningssyfte - den är egentligen helt seriöst producerad, men hysteriskt rolig - tycker jag i alla fall, får väl se vad han säger.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0