Sömnrubbningar och flera samtal med ex på MSN

I Borlänge vid kompis dator 14.48 onsdag med fortsättning hemma i Leksand 01.37 natten mot torsdag 

Nu är det mycket som händer... det mesta verkar dock kretsa runt eller utmynna ur samtal på MSN. Det förvånar mig inte om Ni ärade läsare tror att jag saknar ett liv utanför detta teknikens mysterium som kallas Internet. Så skulle jag dock vilja påstå att det inte är, jag har faktiskt ett vanligt liv... det är dock just det - vanligt, händer inte mycket spännande där inte. Nåja, åter till det jag skulle komma fram till:

Lade för en tid sedan på en väninnas inrådan upp mig på spraydate - kul grej tänkte jag... Ja, så värst vidare kul var det väl inte, något mer otillfredsställande sätt att ragga på får man nog leta efter... Ska väl i och för sig inte döma ut det helt ännu, har kontakt med en kille som jag träffade där - han verkar trevlig;-) Har under senaste tiden funderat på att lägga ner hela spektaklet spraydate - varför slösa energi på något kostar mer än vad det smakar? Och idag gjorde jag slag i saken efter att ett av mina ex (inte han jag skrev om igår) formligen skrattade ihjäl sig på MSN efter att ha ramlat in på min presentation - och sedan tyckte att det bara var för desperat. Jaha, tänkte jag, har inte sett det på det viset - en kul grej att testa bara. Ja, det är ju tur att man kan roa någon i alla fall. Jag tror inte att man ska ta för hårt på saker och ting här i livet - man kan bjuda lite på sig själv.

Ja, ja, inget agg mot honom. Jag sa att han borde testa något liknande själv - han är väl kanske inte den mest bekväma personen på dejtingscenen. Vi gick för övrigt och tog en fika på Kompis lite senare och uppdaterade varandra på vad som hänt sedan förra gången vi fikade - trevligt var det.

Insåg här om natten att jag måste se över min dygnsrytm, detta kom jag fram till när jag loggade in på MSN och hjälplöst tittade på alla kontakter som var offline eller inte vid datorn. Och det slår mig åter nu när jag slänger ett öga på klockan - 01.48. Nej, det har blivit många sena nätter som nu börjar ta ut sin rätt. Just nu går jag mest på vilja och en överdos koffein.

Fick en utmaning idag, som jag så storstilat lovade att ta mig an ikväll, men jag måste tyvärr be personen i fråga om ursäkt - för nu går ögonen i kors här - måste nog vänta till imorgon.

Nu stupar jag i säng tror jag.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0