Till mer skada än nytta...

I Leksand på jobbet 15.01 - fredag

Är ganska hopplös idag känns det som. Började med att jag skulle skriva ut ett collage på en liten pojke och hade ställt in färgerna fel så allt behövde göras om - grabben såg ut som om han hade gulsot. När jag ändrat och skriver ut igen så lyckas jag med konsten att vika till ett hörn på fotopapperet och även den bilden blir förstörd. Nåväl, när jag sedan lyckats printa och laminera de bilder som ska monteras och göras färdiga idag så är det dags att skära ut dem (skrivs ut på stora ark) och givetvis lyckas jag totalt massakrera en annan liten grabbs ansikte med kniven! Min tålmodige arbetsgivare klappade mig på axeln och tyckte att det var dags att ta lunchpaus - vad säger man? Sitter nu och väntar på densamme ska komma tillbaka efter att ha hjälpt en väninna att köra ett flyttlass. Törs inte göra något mer - lyckas väl förstöra det med!

Längtar till kvällen då jag får träffa min fin igen! Får små gulliga sms hela dagarna av honom, sitter där med mitt fåniga leende på läpparna konstant=) Solen skiner idag med - kan det bli bättre? Det blir pizza hos min mor och hennes karl efter jobbet. Sedan ska vi hämta upp min käre far för vidare transport till hans stamrestaurang här i Leksand. Där tänkte jag att min fader skulle få bjuda mig på något glas vin medan jag väntar på att grabben ska träna klart. Sedan bär det av till Borlänge och S2.

Nu tycker jag att jag hör min arbetsgivares bil på uppfarten... Ska väl försöka rädda det som räddas kan här då...

Ha det gott!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0