Trevlig kväll ute och en ros i tidningen...

I Borlänge hos grabben - 02.57 natten mot söndag

Nu har vi kommit hem från krogen, det var en mycket trevlig kväll - förfest hos en vän till pojken, med TV-spel och en del alkohol. Hände inte så mycket på krogen - dåligt med kändisar. Träffade på mina vanliga partypolare men annars var det lugnt. Efter var vi och käkade pizza på samma ställe som förra lördagen men den här gången hade vi några vänner till grabben med oss.

Syster är dock inte på något vidare humör idag, talade med henne och syster2 några gånger under kvällen. Det är väl problem med pojkarna som vanligt - vad annars? Trist att det ska vara så, men man minns ju själv hur det var i den åldern. Önskade att jag kunnat vara där hos henne när hon var nere.

En sak som jag utelämnade sist jag skrev var vad som stod att läsa i en av lokaltidningarna igår morse (läs fredag) "En ros till min söta lilla leksandstös. Tack för en intensiv vecka. Djurgårdaren". Hur fint som helst, undertecknad uppskattade det väldigt mycket (har insett att jag får lära mig leva med det faktum att han håller på DIF). Vad han sa angående rosen på kvällen däremot måste ju förevigas. Jag tackade så mycket för den och sa att det var gulligt gjort, var på jag får följande svar: - Det var så LITE så - det är du värd! Hrmm, ja man tackar då!

Nej, men det måste erkännas att det känns mycket bra för tillfället men nu ska jag sluta blogga och ägna mig åt saker med högre prioritet.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0