Vårkänslor, solsken och dålig karaktär...

I Borlänge på jobbet 19.27 - torsdag

Idag har det inte hänt så mycket. Grabben kom hem på lunchen och åt korvstroganoff och pasta. Sedan tänkte jag blogga lite på eftermiddagen men kom aldrig från syster på MSN - så jag tar det nu istället.

Toppenväder är det i alla fall - blir på så bra humör när solen skiner varenda dag! Sen är det väl inte bara solen som gör att jag känner mig på bra humör - kan väl hända att det är en viss grabb som bidrar till sinnesstämningen. Det är i och för sig ganska nytt, men jag vet inte om jag någonsin känt mig så uppskattad som den här grabben får mig att känna mig.

Imorgon blir det jobb hos fotografen på dagen och sedan är det bara för grabben att pallra sig upp till Leksand för middag hos min mor och hennes karl! Känner hur hornen växer ut och är mycket sugen på att skrämma honom lite grann - han var ju inget bättre när jag skulle träffa hans familj förra veckan... Sedan är det fotbollsträning för grabben och jag får väl hitta på något att roa mig med under tiden. När han tränat klart åker vi till Borlänge och S2 på en gång för att titta på deltävlingen i SM för Tribute-band - ska bli skoj!

Ska åka och köpa något att äta till middag när jag slutar jobba men jag kan inte komma på vad jag ska äta - är för en gångs skull inte sugen på något eller hungrig för den delen heller. Jaja, det lär väl bli något onyttigt antar jag - måste börja skärpa mig nu faktiskt, men jag säger som vanligt "jag börjar på måndag". Usch, vilken dålig karaktär man har! Imorgon antar jag att det blir lunch på arenan dessutom - tror jag ätit ute minst en gång om dagen i två veckor nu... Som sagt, det måste bli ett slut på detta.

Nu ska jag göra ett sista ryck här på jobbet innan jag slutar och får åka hem till min fin!

Ha det bra och hoppas det blir sol imorgon med!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0