Ej kontaktbar...

I Borlänge vid grabbens dator 13.22 - onsdag

Det är inte klokt egentligen. Lider som jag kanske nämnt tidigare av sömnrubbningar modell gigantiska. Somnade någon gång efter halv sex i morse. Detta trots att jag endast sovit tre timmar natten innan. Idag tog den senaste veckans sömnbrist ut sin rätt.

Jag skulle börjat jobba klocka 10.00 men insåg redan i natt att jag nog skulle vara för trött och tänkte ringa in och höra om jag kunde komma in efter lunch. Hade mobilalarmet ställt på 08.00 samt 09.05, så även min klockradio på radio klockan 08.00 och alarm 09.00. Vaknade jag? Nix. Chefen ringde enligt samtalslistan i mobilen klockan 11.15 - med största sannolikhet för att fråga var jag var - hörde inte telefonen som låg på kudden bredvid mig. 11.30 ringde Pär och då först vaknade jag och visste inte riktigt var jag var men lyckades svara i alla fall...

När jag väl sover så verkar det som att inte ens en jordbävning skulle kunna väcka mig. Det skulle nog bäst beskrivas som ett koma-liknande tillstånd. Ni skulle bara veta hur högt min ringsignal på mobilen låter. Hoppas att jag aldrig behöver vistas i något krigshärjat område för jag skulle inte vakna om bomblarmet gick...

Hej så länge!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0