Fetisch för motivstrumpor...

I Borlänge vid grabbens dator 14.01 - måndag


Som jag skrivit tidigare vid något tillfälle så tycker jag att motivstrumpor är underskattade. Man blir ju hur glad som helst av att sätta på sig ett par töntiga strumpor med till exempel rosa elefanter på. Sedan är det ju ganska kul när något oplanerat händer och man lär ta av sig skorna på någon offentlig plats och där står man med två giraffer på fötterna! Så i lördags när syster, grabben och jag besökte Rättviks marknad var det ju tvunget att inhandlas ett gäng glädjespridare. Utbudet var inte så jättebra (inte så roliga motiv med andra ord) men priset var inte alls fel - 12 par strumpor för 100 kronor.


strumpfetisch1
Dessa strumpor var de jag valde... Saknas på
bilden gör ett par svart och vitrandiga som jag
har på mig nu. Sen var det ju så att grabben
också fick välja ett par strumpor till mig...


strumpfetisch2
...och om jag har en fetisch för motivstrumpor
så börjar jag misstänka att han har någon fetisch
för prickiga klädesplagg. Hmmm....

Det går lite segt för mig idag, det blir ingenting gjort. Jaja, jag ska se om jag kan gå och hitta på någonting att engagera mitt lata jag i...

Ha det så bra så länge!

\m/

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tjo! :) Nej för sjutton. Ödlsa inte tid på att tänka på mig i Rom. Jag tänker ju I N T E tänka på dig, menar jag ;-) Förresten.. ska du köpa massor av parfym, eller kan jag ev lägga in en liten beställning? Kanske kan kolla via nätet vad den kollar på taxfreen, om du kan upplysa mig om vilket bolag ni flyger med. :)

2007-05-08 @ 14:27:00
Postat av: Joakim Eriksson

Vad kul att se att det finns fler än jag själv som har strumpfetisch :-)

2009-10-02 @ 16:11:21
Postat av: Joakim Eriksson

Jag älskar att ta på mig strumpor med dom mest galna mönster, motiv och färgkombinationer.

2009-10-02 @ 16:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0