Firande av sista april...

I Borlänge vid grabbens dator 13.27 - torsdag

I måndags var det som bekant valborgsmässoafton och det ska ju givetvis firas. Jag och grabben hamnade till slut hemma hos en väninna till mig i Insjön där vi käkade lite och var och såg på majbrasa. När vi kom tillbaka till henne fick jag för mig att jag skulle hoppa studsmatta(!) vilket jag inte gjort på minst tio år. Ja, det roade i alla fall några av de andra gästerna som trodde jag var bra alkoholpåverkad (vilket jag faktiskt inte var).

hoppar   jag p? alla4

        



Senare på kvällen så blev det även lite karaoke. Jag sjunger inte bra och definitivt inte offentligt, men lyckades givetvis vika mig för grupptrycket och kraxade med till Carolas Främling... (Jag som verkligen inte tål Carola!). Fruktansvärt pinsamt så här i efterhand!


   
Ingen sångfågel direkt...


Annars har det inte hänt så mycket de senaste dagarna. Var på bio i Falun i tisdags (söndags) och såg Nina Frisk av Maria Blom (Masjävlar). Den var faktiskt riktigt bra för att vara svensk film, som normalt inte hör till favoriterna.

Imorgon följer syster med från Leksand efter jag jobbat. Ska med hem till grabben och hälsa på Ernst & Elvis, hon har ju inte träffat dem sedan bröllopet. Kanske blir hon kvar över natten och följer med oss på Rättviks marknad som är inplanerad på lördag förmiddag.

Har förresten varit och hämtat ut passet nu. Det är bara nio dagar kvar till vi är i Rom! Ska bli riktigt roligt - var så länge sedan jag var utomlands nu...

Ha en bra dag i solen!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0