För exakt två månader sedan...

I Borlänge vid grabbens dator 03.51 - natten mot onsdag

För exakt två månader sedan - för att vara alldeles exakt så var det två månader sedan klockan 03.08 - publicerade jag ett inlägg betitlat Nervositet, fika med syster och rådamp. Jag skrev om hur jag varit och fikat med syster1 och syster2 och så skrev jag om hur nervös jag var inför något som komma skulle. Ni som följt bloggen vet att jag dagen efter var och fikade med grabben för första gången och att det var därför nerverna låg utanpå. Det gick ju relativt bra och jag överlevde, sitter ju vid grabbens dator nu och filosoferar här i bloggen, medan han ligger och drömmer i sina hemska djurgårdslakan.

Det har varit två långa månader - och det menar jag verkligen på ett positivt vis! Det känns som om jag känt honom mycket längre. Det har gått ganska fort och jag har inte sovit hemma en enda natt sen i slutet av mars, men jag klagar inte. Begriper fortfarande inte hur jag kunde hitta (nja, det var väl egentligen han som hittade mig) en sådan grabb på SprayDate? Han är både rolig, intelligent och fin (tål att tittas på med andra ord)...

Och på lördag åker vi till Rom! Skulle inte kunna se fram emot det mer än vad jag gör. Så då kan Ni ju tänka på oss när vi sitter på någon uteservering och dricker någon form av dryck (kaffet ska tydligen kosta 40 kronor koppen!!!). Har en känsla av att det kommer bli en olidlig koffeinabstinens eller så kommer det bli vansinnigt dyrt att tillbringa tre dygn i staden.

Nu ska jag nog gå och lägga mig jag också - är dock inte det minsta trött. Tänkte börja fundera på vad jag ska packa med mig. Risken är ganska stor att det blir en lång lista (jag har ju lite pinaler så att säga). Men jag tänkte att grabben inte behöver så mycket saker med sig så om det skulle krisa kan jag ju packa i hans väska också!
...Hmm, det kanske är bäst att förvarna honom lite? Ähh, killen är inte dum - det måste han redan ha begripit... eller?

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0